استاد فاضل نظری...

فواره وار، سربه هوایی و  سربه زیر

چون تلخی شراب، دل آزار و دلپذیر

ماهی تویی و آب؛ من و تنگ؛ روزگار

من در حصار تُنگ و تو در مشت من اسیر

پلک مرا برای تماشای خود ببند

ای ردپای گمشده باد در کویر

ای مرگ می رسی به من اما چقدر زود

ای عشق می رسم به تو اما چقدر دیر

مرداب زندگی همه را غرق می کند

ای عشق همّتی کن و دست مرا بگیر

چشم انتظار حادثه ای ناگهان مباش

با مرگ زندگی کن و با زندگی بمیر...



نظرات شما عزیزان:

roshanak
ساعت23:25---20 شهريور 1392
چهار مصراع اول دو طرفه؛مصراع ششم شاید...از طرف تو...نمی دونم.
پاسخ: موافقم!!!


roshanak
ساعت22:48---20 شهريور 1392
فکر کنم...به نظر من اون چیزی که گفتی درست نیست.به جز بعضی قسمتای کوتاهش.
پاسخ: منم منظورم بعضی قسمتاش بود...اما موافق نیستی که همون قسمتا دوطرفس؟! اگه موافق نیستی...بنظرت بیشتر از طرف کدوممون میشه در نظرش گرفت؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اشعار استاد فاضل نظری ، ،

تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392 | 15:5 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.